banner

יצירת קשר
בושם ושימושיו

ב

יאמי
פורסם: 6/4/2012

מאמר זה שייך לקטגוריית בושם

 

בושם שימש בעבר לכל סוגיו למרפא יותר מעניין הריח וההרגשה הטובה שהוא מעניק לאיש או לאישה ולסובבים אותם. למוצרי בושם כמה מטרות, ריח שיקי ועדכני שיחדור לאופנה במהירות ויגבור על המתחרים. בתחום מוצרי בושם קיימת תחרות רבה בשוק. קיימים בשמים רבים עם ריחות מגוונים החל מהריחות החמוצים וכלה בריחות ביניים ולבסוף ריחות מתוקים. הריחות החמוצים מתבססים על לימון וניחוחותיו, סוגי הביניים של הריחות עוברים שילוב בין הסוגים השונים מין קוקטייל בשפה פשוטה. הריחות המתוקים לעומת זאת מתבססים על פירות מתוקים. כל הבשמים מיוצרים במעבדות החברות הגדולות ולפני יציאתם לשוק הם עוברים בדיקה מדגמית באמצעות סקרי שוק כאשר למשל לוקחים קבוצה מסוימת ונותנים לה להריח מספר סוגים של בשמים כאופציה לבחירה ולחוות דעת. קבוצת הביקורת מחווה את דעתה על הריחות ועל פי זה פועלת החברה.

 

בושם הוא גם מוצר של תשוקה. לפני יציאות לאירועים כמו חתונות או בילויים במועדונים מקפידים המבלים לבשם את עצמם במבחר סוגי הבשמים על מנת להיות במיטבם. בישום משמש גם לקידום עסקים כאשר גבר או אישה לפני פגישה עסקית שמים על עצמם בושם בכמויות נדיבות השיחה הופכת לנינוחה ביותר וסגירת העסקה בקרובה מתמיד. בושם בתרבויות העתיקות היה סמל לחיזור ושיטה למשיכת בן זוג. גם כיום בעידן המודרני המפותח משמש הבושם כשיטה למשיכת בת זוג באמצעות עירור חוש הריח. לחוש הריח יש בעולמנו מקום מיוחד במסגרת חמשת החושים עימם עובדים בני האדם ביום יום. יש את חוש המישוש שנודע לחוש דברים ביד, יש את חוש הטעם כאשר אנחנו אוכלים מזון לראות שהוא איננו מקולקל ויש את חוש הריח שרגיש לריחות רעים ומזהיר אותנו מריחות מסוכנים או ריחות רעים שמתקרבים לפתחנו כמו גז או שריפה. חוש הריח הוא אחד הדברים הנדירים שניחנו בהם בתור בני אדם, חוש שמסייע לנו ביומיום ונותן לנו אות אזהרה מפני דברים מסוימים, מין התרעה על אמת. חוש הריח הביא את המדענים לפתח את הבושם, מוצרי בושם הם מוצרים שהאף האנושי רגיש להם ונהפך לערני במיוחד לגביהם. כאשר גברת מבושמת מגיעה לאירוע מיד אתה יודע באיזה בושם היא התבשמה ולא פעם בני המשפחה או הקרובים שואלים אותה לגבי סוג הבושם או מחירו. מהיכן היא קנתה את הבושם והאם המבצע לא נגמר. תהליך המכירה של הבושם מחל אצל האדם המתבשם בו כאשר הבושם מיחצן את עצמו ואת החברה שמייצרת אותו. כיום לכל בושם יש ריח מיוחד ואופייני לו ואף ניתן לומר ריח ייחודי לו.

 

בושם או מוצרי בשמים הפכו היום למוצרים פופולאריים על המדף בפארמים או בחנויות הכל בו שם הם נמכרים באמצעות מבצעים. המבצעים נועדו לפנות מקום במדף לבשמים עדכניים שיצאו לשוק לטובת בשמים שהצרכן רווה מהם. כל עונה יוצא בושם חדש ועדכני שנחטף מהמדף. הפופולאריים ביותר הם הבשמים של החברות הגדולות שמיוצרים במעבדות החברות בתהליך מיוחד. תהליך הייצור של מוצרי בושם במעבדות החברות האפוף על פי רוב סודיות משווה לבושם רקע של מיוחדות שאין אצל מוצרים אחרים. לא מדובר על עוד מוצר מדף אלא מדובר במוצר יוקרה כמו יין.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 אתרים מומלצים: קוסמטיקה | מידע: אודות החברה | פרסם באתר | הוסף למועדפים
עוד אתרים:   קרמיקה |  ארונות אמבטיה |  שיפוצים |  ריצוף ואמבט |  
 רהיטים שופ | פורטל הרהיטים - חדרי ילדים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל קוסמטיקה © 2016